Mockning

Kommentera
(null)

IgĂ„r gjorde jag nytta igen 😊
Har i och för sig tagit in hÀstarna lite dÄ och dÄ nÀr jag varit först hem och regnet öst ner men igÄr mockade jag.
Sara hade tömt hela Bills box dĂ„ den lille skitgrisen hade rört runt sĂ„ allt var som en gödselstack đŸ˜„
In med tio sÀckar spÄnpellets och allt var sÄ fint.
Dagen efter tĂ€nkte jag att den boxen fĂ„r jag hĂ„lla efter. Är sĂ„ lĂ€tt att mocka nĂ€r det Ă€r helt nytt. SpĂ„net trillar genom grepen och bara skiten blir kvar. HĂ€rligt.
SÄg nÀstan som nytt ut nÀr jag var klar.

Klarar mig hjĂ€lpligt utan kryckor. Bara jag hĂ„ller igĂ„ng sĂ„ gĂ„r det bra. Efter lite vila kĂ€nns det som om benet Ă€r för kort. Vaden drar vĂ€l ihop sig lite. 
Har fortfarande problem med svullet underben. Har pÄ en stödstrumpa men ibland funderar jag pÄ om den ger motsatt effekt. Att den kramar Ät sÄ att svullnaden inte kan försvinna upp i kroppen.

PĂ„ onsdag ska Vivi frĂ„n Svensk HĂ€strehab komma och massera, laser och djupvĂ„gsbehandla benet. GĂ„r vĂ€l inte pĂ„ knĂ€t men lymfkĂ€rlen i vaden ska nog fĂ„ bekĂ€nna fĂ€rg. 
Ska ocksĂ„ lĂ„na en biolight sĂ„ jag kan göra lite sjĂ€lv varje dag. 
Ska Àven ha den pÄ Marco sÄ fÄr vi se om den kan hjÀlpa hans ben/hov sÄ Àven han blir frisk igen.