Gnällkärring - biolight

En kommentar
Jag har blivit en riktig gnällkärring 😟 Blir arg på massa saker 😡
Tex så satt vi på kvällen före julafton i lugn och ro och spelade Bingolotto (utan att vinna) då jag gick ett mail från Horze där de erbjöd mig i ett "personligt" brev 15% rabatt om jag kom tillbaka och handlade.
Eftersom Bills täcke var trasigt så nappade jag på erbjudandet och beställde ett nytt.
Dagen efter läser jag på Facebook att de har julaftonsrea 20% på en order.
Sånt kan reta upp mig. Man bör inte skicka ut mail med rabatter när man två timmar senare lämnar mer rabatt till alla 😡
Skrev till dem och klagade och ville ha 20 % men nej det gick inte för det gällde bara på julafton. Rörde sig om 40kr men stilen ogillar jag. Kommer nog inte handla där mer.

Fick erbjudande från Hemtex att det var 30% på ordinarie pris på en vara. 
Perfekt tänkte jag. Henrik skulle få lakan i julklapp. 
Lakanen var sänkta från 350 till 299 så då gällde inte rabatten. Ge mig 30 % på ordinarie pris sa jag men nej så kunde man ju inte göra 😡 Hemtex har väl aldrig varor till ordinarie pris? 
Borde nog syssla med marknadsföring eller liknande för dessa grejor gör ju bara kunder arga och det var nog inte syftet.

Glad blev jag när felen på bilen gick på garantin och vi dessutom fick en chokladkaka när vi hämtade den 😊 Skönt att 4-hjulsdriften fungerar igen när halkan kommer. Är stor skillnad i vår backe.
(null)
Nu ska jag gå ut och behandla Marco med biolighten också. Hoppas den hjälper på honom.
 
1 Ida:

skriven

Hahaha, förstår dig! Sånt där blir jag sjukt förbannad på också, men jag orkar sällan göra nåt om det inte handlar om mycket pengar. Men jag slutar handla på stället i fråga. Så dåligt!! Jag är nog också en surkärring! :)