GULD 🎉🎉🎉

Kommentera

Att Peder vann guld vet vÀl alla nu. Helt fantastiskt. TÀnk att hÄlla nerverna i styr och klara det.

Vi hade biljetter och Äkte in till Ullevi och sÄg den spÀnnande hoppningen live.
Jag var nervös hela dan och nÀr hoppningen vÀl började mÄdde jag illa. SÄ spÀnnande var det.

PÄ morgonen Äkte vi till Kungsbacka ridklubb. Sara hoppade Marco och jag passsde pÄ att konditionstrÀna Ratzia pÄ deras spÄr runt hagarna.

Blev drygt 6 km i trav och galopp, mest galopp. Hade bara vanligt trÀnsbett och Ratzia var vÀldigt stark. Hade problem att hÄlla henne i styr.

Ökade galoppen sista lĂ„ngsidan och den lilla sluttningen upp mot skogen. Trodde aldrig jag skulle fĂ„ stopp.
NÀsta gÄng blir det ett jaktbett sÄ jag har lite koll.
TÀnker konditionstrÀna lite mer denna vecka för att sen rida normalt veckan efter. Helgen dÀrpÄ Àr det hopptÀvling för Sara.

Idag var jag trött. Är jobbigt att rida EM pĂ„ lĂ€ktaren 😊
Tog med Hedda pÄ en promenad i Bunketorp. Var riktigt skönt vÀder.
Jonas sprang en runda med Fia under tiden.
DÄ vi var tillbaka före Jonas tog jag en galopp uppför backen och klÀttrade sen en vÀnda till.

Snart har Hedda fÄtt lite kondis sÄ vi kan börja trÀna lite mer. Ska bli kul att se om hon vill hoppa lite med oss.

Hedda