Fortsatt ont đŸ˜„

Kommentera
Sara sĂ€jer att jag aldrig tycker synd om nĂ„n som har skadat sig 😟. Jag fĂ„r nog Ă€ndra pĂ„ det om det verkligen Ă€r sĂ„ för det gör ont att slĂ„ sig.
Har ju hört att det Àr vÀrst dag tre sÄ nu har det passerat.
Först var det ryggen som gjorde mest ont men idag har det nog varit lÄret. Det har kÀnts av nÀr jag gÄr men ryggen gör bara ont nÀr jag reser mig upp frÄn liggande eller sittande.
Kan hitta olika stÀllningar dÀr jag inte har ont alls och det Àr ju bra.
Åkte till jobbet i mĂ„ndags dĂ„ jag hade löner att göra. KĂ€nde mig lite mosig och hade huvudvĂ€rk. Slog kanske i huvudet lite trots allt.
IgÄr arbetade jag ocksÄ men dÄ var det nÀstan vÀrre.
Idag tog jag ledigt. Sara har tĂ€vlat inne pĂ„ Åby och jag behövde Ă„ka med. DĂ„ jag inte kunde göra mkt nytta fick Henrik vara bussig och följa med och lyfta och bĂ€ra för att vi skulle fĂ„ det att fungera med tvĂ„ hĂ€star.
Det var lÀngesen Henrik red men han var duktig som hÀstskötare.

Marco hoppade strÄlande och kom tvÄa i 120 av 80 starter.
Ratzia hoppade ocksÄ fint men kom tyvÀrr nÀra ett rÀcke och rev det.
Hon fick gÄ in och hÀmta Marcos pris.

PĂ„ prisutdelningen var Ratzia lite tossig och visade att hon kunde hoppa runt.

Var tvungen att ta foto pĂ„ mitt ben för att dokumentera blĂ„mĂ€rket. Det Ă€r stort och svart. Hela rumpan Ă€r bedövad 😟
Kommer nog att ta tid innan jag kan rida igen.

Tjusiga ben har jag aldrig haft men nu Ă€r de inte vackra 😹
Undra om de har normal fÀrg nÀr vi Äker pÄ semester?

Överdomaren hörde av sig och frĂ„gade hur jag mĂ„dde. Rart av henne. Alla har varit sĂ„ bussiga och hjĂ€lpt till.