Fortfarande inte bra 😟

5 kommentarer

Nu har det gĂ„tt en vecka och jag Ă€r inte bra Ă€n. NĂ€stan sĂ„ att jag Ă€r sĂ€mre. I början var jag nog bedövad i kroppen för att kĂ€nna smĂ€rta men det gör jag nu 😟.
PÄ nÀtterna Àr ryggen vÀrst. Hittar ingen bra sovstÀllning och det gör ont att försöka vÀnda mig i sÀngen.
Benet Àr vÀldigt fint. BlÄmÀrket har glidit ner pÄ benet och svullnaden Àr stor.
KÀnns som om det rann eldar pÄ benet dÄ och dÄ, speciellt nÀr jag varit still och börjar röra mig.

Sara har tĂ€vlat inne pĂ„ Åby mest hela helgen. Lite otur men Ă€ven fĂ„tt priser. Är sĂ„ bortskĂ€md med att det alltid gĂ„r bra.
Idag var det 120 med bÄda och 10.000 i första pris. DÄ river bÄda hÀstarna var sitt hinder. De brukar inte riva pÄ den höjden. Synd. Man vill ju sÄ gÀrna att det ska gÄ bra.

Jag gör ingen nytta alls. Gör ont att bÀra och lyfta.
Ska till en osteopat imorgon. Hoppas hon kan hjÀlpa mig lite.

De har Ă€ndrat pĂ„ hur man gör inlĂ€gg. Hittar inte mina bilder pĂ„ benet men hittade den fina bilden pĂ„ Rivica som var i annonsen jag fastnade för. Visst var hon snygg som tvĂ„ Ă„ring 😊

 
1 Sara:

skriven

Gillar inte alls den nya mobilappen 😡 Den förra var enklare att blogga frĂ„n!

2 Vera:

skriven

Men snĂ€lla rara 😹 du mĂ„ste ju fĂ„ nĂ„n vĂ€rkmedicin sĂ„ du kan sova ?? Ta det lugnt ! Och ja Rivica var skitsnygg 😊 kryakram

3 Ida :

skriven

Jag instÀmmer med föregÄende talare, ta tabletter sÄ du fÄr sova och vila din arma kropp!! Ring sjukvÄrdsupplysningen angÄende benet tycker jag, du kanske kan ha nÄt stödbandage eller sÄ? Back on track, stödstrumpa.. det och vÀrktabletter!! SÄnt dÀr tar ju tid att lÀka, gör skitont Àven nÀr man Àr yngre kan jag tala om. Flera veckor tar det nog.. huga. Krya krya!

4 Catharina:

skriven

Stackars dig! Hur gick det hos osteopaten? Hoppas verkligen att du snart blir helt Ă„terstĂ€lld! MĂ„ste vara ovant för dig att inte kunna göra sĂ„ mycket. 😉

Svar: Osteopaten skrÀmde ju upp mig rejÀlt med att jag mÄste till lÀkare o troligen snitta i muskeln dÄ den Àr för svullen och inte fÄr syre tillrÀckligt. LÀt inte alls kul.
FÄr söka lÀkartid pÄ mÄndag.
Beata Ekman

5 Catharina:

skriven

Stackars dig! Hur gick det hos osteopaten? Hoppas verkligen att du snart blir helt Ă„terstĂ€lld! MĂ„ste vara ovant för dig att inte kunna göra sĂ„ mycket. 😉