Ridit 😊

Kommentera

Sa till Sara för flera dar sen att pÄ torsdag skulle jag följa med henne ut i skogen pÄ morgonen.
Vilken dag det blev. Nu har vi högsommar och det Ă€r nĂ€stan för varmt. Aldrig Ă€r jag nöjd đŸ˜„
Sara fixade bÄda hÀstarna och jag bars tittade pÄ. Lite lyxigt.
Lastade in och Äkte bort till första skogen. Sara fick hÄlla Ratzia och jag stÀllde mig pÄ ett staket och kunde lÀtt komma i sadel. Svullnaden pÄ lÄret Àr inte emot sadeln utan "hÀnger fritt".
Skrittade genom skogen och det kÀndes som vanligt. Lite stötigt i ryggen men absolut inte sÄ det gjorde ont.
NÀr vi kom ner pÄ grusvÀgen testade vi att trava och att rida lÀtt gick fint.
Började fundera pĂ„ hur jag skulle komma av sen đŸ˜±
Kasade ner pÄ sidan och dunsade pÄ ett graciöst sÀtt ner pÄ fötterna.

Hemma fick hÀstarna spolas av och klÀs pÄ insektstÀcken innan de gick ut.
Tog in dem mitt pÄ dan igen dÄ det var sÄ varmt. Svalare i stallet.
Fia var trött och la sig i solen men flyttade sig strax. Alldeles för varmt 🌞

Fia vilar pÄ altanen

Benet Àr ju svullet pÄ baksidan lÄret. Tycker inte det har minskat. Ska pÄ ultraljud i början av augusti. Har kontaktat Vivi som ska titta pÄ mig under helgen. Hon har nog bÀttre kunskap om svullnader Àn en lÀkare. Kanske kan djupvÄgslaser hjÀlpa mig eller nÄt annat Vivi har.

Är ju som en pĂ„se pĂ„ benet 😳