Besöker Stockholm

En kommentar

Har ju fortfarande problem med kroppen 😥Har snart gått två veckor.
Gick till osteopat i början av veckan som knådade och masserade mig. Tycker nog att ryggen blev bättre men har nog nån liten spricka i ett revben eller liknande då det gör ont när jag ligger på rygg på hårt underlag. Då kan jag knappt andas och likadant när jag reser mig. Har kommit på hur jag ska göra för att slippa den smärtan.
Kan hitta ställningar där det inte gör ont alls.
Nu var jag på återbesök hos osteopaten i torsdags och först sa hon att jag måste gå till en sjukgymnast med mitt lår då det är fyllt av vätska som inte försvinner. Har som en påse ner mot knävecket.
Sen när hon kollat vidare ändrade hon sig och sa att jag måste gå till en läkare. De kan behöva snitta i hinnan runt muskeln för att muskeln ska få syre.
Jag har fullständig läkarskräck och är extremt spruträdd. Det där ville jag inte höra 😱😱😱.

I fredags åkte vi till Stockholm då Eric syrrans son tog officersexamen. På vägen upp ringde jag vårdcentralen. Men man kan bara få akuttider samma dag. Att få en tid på måndag var omöjligt. Ring på måndag.

Var på Karlsberg slott och fick se uppvisning med alla kadetter som blev fänrikar. Lite pampigt. ÖB höll tal.
Vi fick även gå in i slottet.
På kvällen var det mottagning och middag hemma hos min syster. Trevligt.

Idag har vi dels besökt Nobbe som går lite halvskadad i hagen och sedan åkte vi till Djurgården. Där gick vi till ABBA museum. Väldigt trevligt och intressant. Har alltid gillat dem.
Avslutade med mat på Ulla Winblad. Kom hem lagom för att se Roffe vinna GCT i Paris. Så bra han är!!

 
1 Vera:

skriven

Men herregud 😨 gå till doktorn ! Och be dem kolla revbenet också !! Vad är det för fel på fina Nobbe? Krya på dig nu 😘

Svar: Han fick in en tagg i karleden som gick in mot kotsenskidan. De fick gå in med kamera och titta och operera ut den. Han var svullen och halt länge men så blev han bättre för att plötsligt halta igen.
Nytt besök på klinik och nu var han halt bak. Sofia tog honom till kiropraktor idag. Han sned belastat sig när han var halt. Nu är han "fixad" så snart borde han gå att rida på igen.
Beata Ekman